Statystyki Space Engineers
Nazwa serwera:
Stellar Engineers - Polski serwer gry Space Engineers

Wersja serwera: 1.199.025
Świat gry: System gwiezdny
Tryb gry: Survival - PvP i PvE
Więcej informacji o serwerze

Ilość modów: 23
Lista modów

Graczy online: 4/20
Lista graczy na serwerze

DOŁĄCZ DO GRY
Zagłosuj na nas w rankingu
Statystyki Discord
Użytkowników online: 33
Wszystkich użytkowników: 211

DOŁĄCZ DO NAS NA DISCORD
Regulamin i zasady serwera

Regulamin:

  1. PvE + PvP
    1. Na serwerze panuje tryb mieszany (PvE + PvP). Gracze mogą atakować cudze siatki bez ograniczeń na wszystkich planetach i ich księżycach (poza Ziemią i Księżycem) oraz do 300km od ich centrum. UWAGA! Postacie można normalnie ranić na każdej części świata w grze. Plugin, który stosujemy nie wpływa na tą część mechaniki.
    2. Dopuszczalne są również napady na gracza, gdy ten jest offline. Jeśli chcecie się zabezpieczać przed najazdami, to albo budujcie się na Ziemi i Księżycu, albo macie sporą część kosmosu, gdzie również działa system PvE. Do zabezpieczenia się przed taką sytuacją na terytorium PvP służy broń automatyczna w postaci wieżyczek oraz pole ochronne.

  2. Handel
    1. Serwer nie reguluje cen towarów sprzedawanych pomiędzy graczami. Towar jest tyle wart, ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić lub za ile dana osoba chce go sprzedać.
    2. Oszustwo handlowe w postaci ucieczki ze swoją częścią umowy spowoduje wpisanie na czarną listę, z możliwością podania przez administrację dokładnej pozycji sprawcy (lub sprawców). Odkupić się można jedynie zadośćuczynieniem w postaci 10-krotności skradzionych towarów.

  3. Niedozwolone konstrukcje
    1. Wszelkie obiekty, do których mamy wątpliwości, czy są aby na pewno odpowiednie, mogą zostać sprawdzone przez administrację oraz usunięte. Jesteśmy praktycznie cały czas aktywni.
    2. Konstrukcje, które naruszają prawa fizyki (np. dampenersy na blokach łączących, itp.) nie mogą zostać użyte przeciw innym graczom.
    3. Konstrukcje obchodzące wszelkie limity (np. limit prędkości, clangowe silniki, itp.) są CAŁKOWICIE zabronione.

  4. Zachowanie na serwerze Stellar Engineers
    1. Nie rzucamy się mięsem, nie wyzywamy. Każdy ma inne doświadczenie i wiedzę w grze, więc jeśli ktoś czegoś nie wie, można odpowiedzieć w sposób spokojny i wyrozumiały. Kiedyś każdy z nas też nie wiedział jak działają rury transportowe.
    2. Nachalność również nie jest mile widziana. Jeśli ktoś nie chce wam odpowiedzieć na pytanie odnośnie waszego problemu to wujek Google na sto procent zna odpowiedź.
    3. Ze względu na specyficzną politykę odradzania się na serwerze, ustawianie zestawów przetrwania i pokojów medycznych na publiczny jest zabronione! Wszelkie obiekty posiadające publiczną możliwość odradzania się będą korygowane (kolejno usunięcie bloku, siatki, ban).
    4. Zasady odnośnie jakichś imprez i innych przedsięwzięć na naszym serwerze będą przekazywane osobno.

Zasady:

  1. Siatki (gridy)
    1. Trzeba nazwać swoją siatkę (statek, samolot, pojazd kołowy czy obiekt statyczny). Kluczowe jest, żeby nie była to nazwa domyślna (np. Large Grid 3049, Static Grid 4853, itp.).
    2. Trzeba zapewnić swoim siatkom stałe napięcie (panele słoneczne, wiatraki oraz w miarę pełne baterie).
    3. Siatka musi mieć minimum 20 bloków.

  2. Czyszczenie terenu (voxeli)
    1. Co każdy restart o godzinie 5:00, jest przywracany cały teren na planetach i księżycach oraz usuwane są asteroidy, które nie są w pobliżu jakiegoś gracza lub nie mają zbudowanych na sobie żadnych obiektów.
    2. Prosimy nie budować swoich siatek statycznych (baz, stacji handlowych, itp.) pod ziemią oraz nie zostawiać koparek w wywierconych dziurach!

  3. Złoża
    1. Na serwerze używany jest mod naszego autorstwa, która ma za zadanie utrudnić dostęp do surowców oraz zmusić graczy do budowania pojazdów z detektorem złóż czy wiertłami i latania statkami kosmicznymi po różnych planetach.
    2. Co poniedziałek, przy restarcie o godzinie 5:00, złoża zasobów na planetach i księżycach zmieniają swoje fizyczne położenie.

  4. Restarty serwera
    1. W celu zachowania maksymalnej stabilności serwera wykonywane są 4 restarty dziennie co 6 godzin, tj. o:
      1. 5:00,
      2. 11:00,
      3. 17:00,
      4. 23:00.

  5. Dane gracza i żywotność siatek (gridów)
    1. Przy pierwszym wejściu na serwer może automatycznie wrzucić do frakcji Kosmicznych Pajęczaków (Space Spiders). Należy się wtedy przelogować.
    2. Prosimy przed wylogowaniem wchodzić do komór kriogenicznych. Po 15 minutach od wylogowania postać jest automatycznie usuwana przez nasz serwer.
    3. Początkowy pojazd (Resp-Drive) można odradzać raz na 1.5 godziny. Jest on usuwany razem z postacią, gdy gracz się wyloguje lub przy ponownym odrodzeniu w nowym Resp-Drive'ie.
    4. Ruchome siatki są automatycznie chowane do wirtualnego hangaru, jeśli ktoś nie zaloguje się na serwerze przez tydzień czasu.
    5. Jeśli dana osoba nie zjawi się przez 2 tygodnie na serwerze, zostanie wyrzucana automatycznie z frakcji oraz straci wszystkie obiekty statyczne (przejmuje je osoba we frakcji, która ma postawiony jakiś blok funkcjonalny i jest najczęściej aktywną osobą na serwerze)!
    6. Po 3 tygodniach, dane o graczu są usuwane bezpowrotnie (ilość Space Creditów, hangar, kopie zapasowe, etc.).

  6. Frakcje
    1. We frakcji może być maksymalnie 5 osób.
    2. Frakcje jednoosobowe będą usuwane co każdy restart o 5:00.


Ostatnia aktualizacja pliku konfiguracyjnego:
19.01.2022, 23:30:01